Klacht: Doe maar (niet)

op 03 februari 2014 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben bij ticketloket kaartjes gekocht voor symphonica in Rosso met doe maar. In de krant las ik een verhaal van gedupeerde die een kaartje hadden besteld bij ticketloket die niks hadden gekregen. Ik dus gauw kijken en ja hoor, ik had ze ook via ticketloket gekocht. Maar nu na twee jaar en vele mail heen en standaard mails terug heb ik nog mijn geld niet weer.
WAT IS ER NUZO MOEILIJK OM GEWOON HET GELD WEER TERUG TE STORTEN, DE RENTE HEBBEN JULLIE TOCH AL.

Koop volgende keer concertkaarten via live nation, die zijn wel betrouwbaar.

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticketloket.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticketloket.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Thea21368