Klacht: “Dit is mijn toekomst” !!!

op 30 juni 2016 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Wat mij stoort aan het programma “Dit is mijn toekomst” is dat men mensen wil doen geloven dat men er financieel beter van kan worden, je de liefde van je leven kunt vinden door te bellen, en dan met name met Shanti!! Neem de uitzending die nu bezig is….. Een speciale ingerichte ruimte waar een vuur wordt gestookt met ritualisten??! Echt……Hoe kunnen mensen dit geloven? Als je financieel in de problemen zit dan zou deze uitzending de kans bieden om met Shanti in contact te komen en zo een realistisch bedrag je kant op kunt laten komen? Maar dan moet je wel gaan bellen dan worden je financiële problemen alleen maar erger. Weet je wat het kost om te bellen? Nou, ik wel!! Na een gesprek van nog geen 10 minuten was ik 55 euro lichter! De enige paragnosten die ik enigszins vertrouw zijn Freddy en “ben even zijn naam kwijt”. Ik vindt sowieso dat als je over deze gave beschikt je daar geen financieel gewin van moet verwachten. Ik ken enkele mensen die paranormaal begaafd zijn maar die vragen geen geld! Je bent gezegend met zo’n gave, en die moet je koesteren want je kunt er anderen mee helpen. Nogmaals, een goede en eerlijke paragnost is niet uit op financieel gewin. Neem Shanti, ren 24-uurs lijn! Hoe verzin je het. Dat een omroep als RTL4 zich inlaat met deze praktijken valt me zwaar tegen. Mensen geld uit hun zak kloppen en inspelen op hun goedgelovigheid ! Gooi dit programma zsm van de tv af!! En lieve mensen, laat jezelf niet gek maken door deze oplichterij! Zoek contact met de Paranormale Stichting in Den Haag en vraag naar een paragnost bij u in de buurt maar begin hier niet aan!! Of als u problemen heeft op psychisch gebied ga dan naar uw huisarts of naar een goed psycholoog ! Het gaat hier alleen maar om geld verdienen!

Groet,

Jeannette

Ik ben tevreden als dit programma van de buis gaat!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 4

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeannette52