Klacht: Discriminatie van geaardheid

op 22 juni 2016 over Gemeente Roosendaal in de categorie Gemeente

Ik ben transgender en wil daarom mijn geslacht laten veranderen op mijn geboorteageboorte akte daarvoor heb je een verklaring nodig waar in staat dat jou specialist 100% zeker is dan jij transgender bent nou ik heb er twee waar in dit staat maar de gemeente Roosendaal weigert mij te helpen omdat hun het niet voldoende vinden en willen mij dwingen om opnieuw 300 Euro te betalen voor een nieuwe deskundige verklaring bij een specialist die zij kennen terwijl mijn twee formulieren van 300 Euro per stuk wettelijk voldoende zijn en allebei van een specialist komen

Maar volgens de gemeente Roosendaal zijn die twee specialisten niet goed genoeg omdat zij hen niet kennen

Ik ben tevreden als ik met mijn wettelijk geldige verklaring eindelijk mijn geslacht mag aan laten passen op mijn geboorte akte

Waar je als transgender recht op hebt!!!!!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gemeente Roosendaal over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gemeente Roosendaal in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gemeente Roosendaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gemeente Roosendaal

Heeft op 30 juni 2016 om 16:20 geantwoord

Heeft op 01 juli 2016 om 15:46 geantwoord

Ik ben er niet mee geholpen dat jullie me klacht in behandeling nemen

Ik heb meer dan 10 berichten gestuurd

Emails

Gebeld

En toch heb ik een negatief besluit ontvangen met de post dat jullie weigeren mijn geslacht aan te willen passen

Dit is dus NIET genoeg

Alle klachten die gemeld zijn door Milabeijer