Klacht: Discriminatie

op 19 mei 2020 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Ik ben maandag ochtend 18 mei met mijn man naar Jan linders geweest ik ik ben er volop van op de hoogte dat het niet de bedoeling is dat je met 2 personen de boodschappen doet
Maar toen begon de ellende ik heb mijn rechterschouder gebroken wat. Ook goed te zien is ik draag mijn arm in een sling wat daar voor bedoeld is
De bedrijfsleider stond buiten karretjes schoon te maken mijn nam een karretje en toen begon de ellende ik moest ook een karretje nemen anders mochten we niet in de winkel het was helemaal niet druk daarom waren we al bewust op maandagochtend gegaan maar dat kon niet helpen mijn man de bedrijfsleider nogmaals erop gewezen dat ik geen karretje kon besturen toen kregen we de regels voor gelezen of dat we achterlijk waren na een flinke Discussie of dat gehandicapten gediscrimineerd worden mochten we eindelijk binnen.
Nou voor dat ik de schouder gebroken had ben ik vaker s’avonds die jonge vakken vullers houden zo vaak geen afstand let daar maar eens op maar ik ben niet iemand die overal een probleem van maakt ik kom al bij jullie sinds de opening nooit geen klachten gehad vriendelijk behulpzaam personeel en over zulke vakken vullers val ik verder niet normaal moet het personeel van de bedrijfsleider leren nou ik heb het nu toch anders ervaren ik ben nu een dag verder een nog steeds gefrustreerd.

Excuses op zijn minst en verder is het aan hem hoe hij dit met vaste klanten oplost.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 25 mei 2020 om 10:24 geantwoord

Inmiddels is er contact geweest met deze klant en is de lucht hierover geklaard.

Wij stellen alle vragen en opmerkingen op prijs. Dankzij uw reactie is Jan Linders in staat zichzelf en de producten te verbeteren.
Merkt u in de toekomst opnieuw iets niet in orde is, dan horen wij dit graag van u.

Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier op onze website http:www.janlinders.nlbel-of-mail-ons.html.

Klantenservice Jan Linders

Heeft op 25 mei 2020 om 11:29 geantwoord

De eerste en beste persoon die bij u al lang in dienst is had geen idee waar ik het over had
Nou dit was al niet volgens afspraak gelukkig ben ik nu zover dat ik me zelf weer gedeeltelijk kan behelpen en zo niet moet je schijnbaar niet bij jan linders zijn

Alle klachten die gemeld zijn door marlies giesen