Klacht: Discriminatie

op 01 augustus 2016 over Multivlaai in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Meestal ga ik op maandag bij Multivlaai te Beverwijk een cappuccino drinken en een vlaaitje eten. De laatste tijd laat de vrouw achter de balie mij voor spek en bonen erbij zitten. Ook al ben ik de eerste klant, alle andere klanten gaan blijkbaar voor. Vandaag heb ik dit wederom ervaren en ben ik opgestapt. Ik voel mij door deze vrouw aan alle kanten gediscrimineerd.

Als ik aldaar beter word behandeld. Ik ben immers ook een klant!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Multivlaai

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Multivlaai over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Multivlaai nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Multivlaai in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Multivlaai een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Multivlaai

Heeft op 09 januari 2017 om 09:58 geantwoord

Doordat wij, MultiVlaai Retail B.V., sinds kort op deze site de klachten kunnen inzien/lezen, konden wij helaas niet eerder reageren. Ik heb de klacht genoteerd en geven het door aan onze vestiging in Beverwijk.

Ook al is het misschien mosterd na de maaltijd, weet dat we alsnog uw klacht serieus nemen.

Heeft op 11 januari 2017 om 19:24 geantwoord

MULTIVLAAI geeft aan dat de klacht is opgelost, maar ik heb daarover geen reactie mogen ontvangen. wel het bericht, dat men er mee bezig is.

Alle klachten die gemeld zijn door ahl.plevier