Klacht: diploma kopen

op 14 januari 2014 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben aan het einde van mijn opleiding. Als examen moest ik een portfolio inleveren. Nu blijkt het portfolio niet voldoende te zijn om deel te nemen aan het assesment. Ik snap niet hoe ze bij deze beoordeling komen en heb daarom een persoonlijk gesprek aangevraagd. Dit kan dus niet. Alles moet via de mail en via een tussen persoon. Het enige wat ik vraag is om een persoonlijk gesprek. Voor elk herexamen moet er weer 200 euro betaald worden. De hele opleiding heeft me nu meer als 6000 euro gekost en nu moet ik weer 200 euro betalen om een goede beoordeling te krijgen??!! Is het nu echt zo raar dat ik vraag om een persoonlijk gesprek omdat ik de beoordeling niet begrijp???
Wat heb ik een spijt dat ik hier ooit aan begonnen ben!!

Gewenste Oplossing:

Een gratis en persoonlijk gesprek over mijn portfolio beoordeling. Ik wil niet nog meer geld betalen voor iets waar ik niet achter sta. Daarna zo snel mogelijk deelnemen aan het assesment zodat ik mijn diploma in ontvangst kan nemen en niets meer te maken heb met deze opleiding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCOI over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NCOI in behandeling genomen

NCOI

Heeft op 24 februari 2014 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er wordt contact opgenomen met de studente voor een persoonlijke toelichting op de beoordeling.
NCOI meent hiermee een passende oplossing te hebben geboden.

Met vriendelijke groet,
NCOI Opleidingsgroep

Team Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door j_vanvliet82