Klacht: dierenleed.

op 03 juli 2016 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Zag net in huizenjacht een stel met Victor een woning bezoeken en in het berghok stond een kooi met twee vogels erin (levende). Victor zei nog zo leuk, ik hoop dat Marianne Thieme niet kijkt,wat lachend. Misschien zij niet,maar ik keek wel . kijk nl. altijd maar deze aflevering gelijk niet meer. ik hoop dat jullie wel actie hebben ondernomen wat deze beestjes betreft en hoop ook dat jullie mensen die deze dingen doen niet verder helpen om hun woning te verkopen. laat u mij svp. weten hoe dit afgelopen is want ik ga er echt van uit dat dit ook jullie te ver gaat. En als jullie weer zoiets aantreffen neem dan gelijk maatregelen want dit doet de uitzending absoluut geen goed. Groet van Monique Leenstra.

Als ik het antwoord van jullie krijg wat ik eigenlijk verwacht.( dat de diertjes er weggehaald zijn) en de bewoners erop aangesproken zijn.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door monique.leenstra