Klacht: Dieren mishandeling!!!

op 10 oktober 2017 over Reclame in de categorie Omroepen

Ik vind t pure dierenmishandeling, de reclame van Ohra over de verzekering van hond en kat. Zogenaamd word de kat gepest door de hond zodat de hond door de baasjes buiten word gezet in de REGEN!!!!!!! Schandalig!!!!!!! Je gaat zelf toch ook niet in de regen staan? Kunnen de reclamemakers geen leukere reclame laten zien. Ik kan me hier erg kwaad om maken, en velen met mij! Ik hoop dat deze reclame snel van de buis verdwijnt!

Ik ben tevreden als deze reclame niet meer te zien is en van de buis verdwijnt!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Reclame

Bericht van OHRA

1 week geleden - Bedankt voor je reactie! Wat jammer om te lezen dat dit zo is overgekomen. Wij zijn zelf ook grote dierenvrienden en het is natuurlijk niet de bedoeling om je kwaad te maken. Gelukkig is alles in scene gezet en stond het hondje niet echt in de regen. In onze making of zie je hoe dit is gegaan: https://www.youtube.com/watch?v=P_pdQLfCRKs. Met vriendelijke groet, OHRA Webcare

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Reclame nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door l.hollebekkers@upcmail.nl