Klacht: dienstverlening

op 09 februari 2018 over De Hypotheker in de categorie Hypotheekwinkels

oktober 2017 verzoek omzetten hypotheekvorm kosten 595, eind oktober 2017, vraag gesteld status. hoefde niets te doen voorstel zou komen vanuit hypotheek verstrekker. november 2017, belt hypotheek verstrekker met de opmerking niets ontvangen en zou voorstel komen te vervallen. hals over kop alles laten komen via mail getekend en aangetekend verzonden, klaar. Nu nieuwe verpanden verzekering en kom ik er achter dat de verpande polis Reaal niet is door gezet voor inlos wat de opdracht was augustus 2017. Onacceptabel reactie hypotheker, eerst betalen. sterker nog twee honderd euro betaald. Die wil ik terug!

Als ik mij geld zonder verleende dienst van de hypotheker Lelystad heer Jansen, terug heb!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Hypotheker over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Hypotheker in behandeling genomen

Bericht van De Hypotheker

5 maanden geleden - Beste Willem, Ik zet je klacht door naar de afdeling Consumentengeschillen. Zij zullen contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Lotte, afdeling Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Hypotheker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Hypotheker

Heeft op 18 juni 2018 om 16:00 geantwoord

Beste meneer Maats, ik ben de klachten op dit platform aan het doornemen en kwam erachter dat uw klacht nog staat op 'In behandeling'. Ik wil deze klacht graag sluiten. Zoals u weet hebben we de nota inmiddels laten vervallen. Bij deze zet ik de klacht dan ook op gesloten.

Heeft op 18 juni 2018 om 18:06 geantwoord

Er is een klacht geplaatst graag werken asn een passende oplossing ! Alvast bedankt

Alle klachten die gemeld zijn door Willemmaats1