Klacht: Diefstal van €33,82 en niet ingaan op de klacht.

ferryvr op 13 december 2021 over Goedkooppakket.nl in de categorie Koeriersbedrijven en post

GPNL0201071221 07-12-2021 € 33,82 Geannuleerd Bestelling bekijken
GPNL0134071221 07-12-2021 € 50,00 Betaald Bestelling bekijken

Op 07-12-2021 heb ik €50,- euro extra op mijn account gezet, ik heb al vaker akkefietjes gehad met deze club, maar na dagen geduld kwam het uiteindelijk wel weer goed. Het ging met name om tegoeden die kwijt waren.
Nu is het allemaal een stuk ingewikkelder. Na het storten van de €50,- moest ik weer wachten, maar uiteindelijk stond het er op en kon ik de etiketten aanmaken. Echter waren die niet te printen, sterker nog niet te vinden, maar ik was wel m’n geld kwijt kwam ik later achter, toen de zelfde adressen ander maal ingevoerd en ook dat geld was verdwenen. En je raad het al, geen etiketten.
Dus een strop van €33,82 voor 5 etiketten voor 3 klanten. Getracht in contact te komen, je kunt ze tegenwoordig niet meer bellen, alleen mailen. Dan schrijf je met een vutmuts die het allemaal geen ene zak interesseert, en 3 keer vraagt om de bestel nummers welke in ook al 2 keer heb gestuurd terwijl ze die ook gewoon op haar scherm kan zien. Nou die €33,82 mag ze in haar reet steken en die €16,99 die er op mijn account staat in dat andere gat. Ik ga nu voor het 100x dat bedrag reclame voor ze maken. En zeg niet dat ik ze niet gewaarschuwd heb, of de tijd gegeven heb om het in orde te brengen.

Voor een paar dagen zou dat zijn het tegoed terug op mijn bankrekening, maar nu interesseert het me geen note meer, nu ben ik aan de beurt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goedkooppakket.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goedkooppakket.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ferryvr