Klacht: dhr H de Wit

op 18 juni 2013 over FNV in de categorie Vakbonden

Omdat ik werkloos ben geworden wilde ik mijn lidmaatschap van de vakbond FNV opzeggen.
Omdat ik 1 week te laat was met het opzeggen moet ik nog een jaar lid blijven.
Ik vind dit niet normaal omdat bij alle andere bonden je maar 1 maand opzeg termijn geld.

Ik zou graag zien dat de FNV mensen de gelegenheid geeft om zelf te laten bepalen wanneer ze op kunnen zeggen.
Omdat werkeloos ben kan ik het geld voor andere doelen gebruiken, het is toch elke maand €17,95

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 27 mei 2016 om 10:09 geantwoord

Geachte heer de Wit,

Hartelijk dank voor uw melding.
De FNV is vanaf 2016 gestart met het beantwoorden van berichten op klacht.nl. Uw melding is vóór 1 december 2015 geplaatst en wellicht niet meer actueel. Om deze reden sluiten wij uw melding hier. Mocht uw melding nog wel actueel zijn dan horen wij dit graag van u. Kijk op https://www.fnv.nl/contact/ voor mogelijkheden om contact met ons op te nemen.
Wij hopen op uw begrip.

Jelte, FNV Webcare