Klacht: Deurwaarder sturen met kennis van inkomenssituatie

op 24 juli 2017 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Op 10 maart 2017 wordt mijn cliënt op de hoogte gebracht door het CJIB van een nog openstaande schuld van 3 maanden gedeeltelijke premie ziektekostenverzekering ad. € 301,59.
Op 15 maart wordt het bedrag onder gebarcht bij LAVG incassobureau die tevens om inkomensgegevens vraagt (bedrag opgehoogd met kosten naar € 451,87). Die worden op 22 maart telefonisch doorgegeven. De conclusie was dat er op dit moment nog geen ruimte was om de bedragen te innen. Op 21 juli wordt door de LAVG een deurwaarder gestuurd om beslag te leggen met de nodige kosten erbij (schuld nu € 683,16). Helaas zoals ze al wisten is er nog geen mogelijkheid van beslagleggen op het loon omdat er al tot aan de beslagvrije voet wordt ingehouden op het loon van mijn cliënt.

Als het CJIB het geduld opbrengt om een betalingsregeling te treffen over de € 301,59 in 6 termijnen van € 50,-, 1e termijn 1 juli 2019 laatste termijn 31-12-2019 (€ 51,59).

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LAVG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A. Gerichhausen