Klacht: Delen van de vloer laten los

op 18 oktober 2016 over Handyfloor in de categorie Vloerbedekking

Hallo,

Rond mei heb ik bij jullie een vloer besteld. Qua levering was dit al niet helemaal wat ik had verwacht bij jullie bedrijf, een deel kon tijdig geleverd worden en op het andere deel moest ik wachten. Snij set werd tweemaal niet meegeleverd wat uiteindelijk is opgelost.

De vloer heb ik laten leggen door een professional omdat het toch niet zo makkelijk bleek te zijn. Echter lieten al vrij snel op een aantal plekken hoekjes los of grote delen (denk de bovenlaag van de pvc klik tegel, betonlook). Ik baal enorm van deze plekken, erg kwetsbaar en weer niet hoe ik het op kan lossen. Ook ben ik bang dat dit op meerdere plekken gaat gebeuren. Dit mag natuurlijk nooit kunnen voor een vloer als deze. Hoor dan ook graag van julli!

Met vriendelijke groet
Sonja van den heuvel

Ik ben tevreden als dit probleem word opgelost. Zijn er oplossingen om deze tegels te herstellen? En wat als het op meerdere plekken gebeurd?

Goede Oplossing voor het probleem, waarmee dit aangepakt en verholpen word of totale vergoeding (want dan zou er een nieuwe vloer in moeten, en deze kwaliteit vind ik echt teleurstellend)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Handyfloor over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Handyfloor in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Handyfloor een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Handyfloor

Heeft op 19 oktober 2016 om 13:30 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja van den heuvel