Klacht: Dekbedovertrek Mickey Mouse Clubhouse

op 17 juli 2012 over Disney in de categorie Entertainment

Via shop4fans.nl heb ik voor mijn zoon een dekbedovertrek besteld van Mickey Mouse Clubhouse.
Toen ik deze binnen kreeg was ik verbaasd: het contrast van kleuren is niet kloppend: Mickey’s ‘huidskleur’ was bijna net zo bleek als het wit van zijn ogen. De kleur en contrasten op het kussensloop waren daarin tegen wel prima.
Ik heb de foto’s van het dekbed opgestuurd naar shop4fans.nl en deze hebben het naar de fabrikant doorgestuurd. Waarop zij (de fabrikant) de volgende reactie stuurden:

Hieronder het antwoord van de fabrikant:

Beste Sander,

Een vreemde klacht, is het niet!

De overtrek is niet verbleekt, er zit geen foutje in, maar mevrouw is het niet eens met de druk en vergelijkt de druk met de druk op papier, deze vergelijking is helaas niet te maken.

Deze ontwerpen zijn goedgekeurd door Disney zelf, hier gaat een grondige keuring aan vooraf, ook daar weten ze het verschil tussen op papier en stof drukken.

Dit is dus de leverancier/fabrikant van Disney? Ik vind het persoonlijk een botte reactie en vraag me af waarom zij niet met een oplossing komen.
Ik vraag me hierbij ook af of Disney (wat bij mij toch hoog in het vaandel staat) het eens is met de manier waarop deze persoon reageert.
Ik kan me eerlijk gezegd niet goed voorstellen dat het met een bedrukking van kussensloop en dekbed (in dezelfde levering) qua kleur zo’n groot verschil zit. Zoiets heb ik tenminste nog nooit meegemaakt.

Ik zou graag een ander dekbed tegemoet zien. Tenminste.. dat de fabrikant dit als voorstel zou gedaan hebben.
Ik wacht nog wel op een reactie van shop4fans.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door Chrisss84