Klacht: Defecte garmin fenix saphire horloge

op 18 september 2018 over Garmin in de categorie Electronica - GPS

Ik heb een fenix 3 horloge gekocht welke niet meer werkt. Hiervan is de oorzaak niet te achterhalen volgens de reprateurs van garmin en de verkooppunt. De horloge is circa 27 maanden oud en daardoor is de “garantie” 3 maanden verstreken. Ik vind het vreemd dat zo’n dure horloge maar een levensverwachting van 2 jaar heeft en dat voor een prijs van €550 euro.
Nu kan ik kiezen om mijn kapote horloge terug te krijgen , zonder te weten welk onderdeel er nu daadwerkelijk stuk is, maar daarvoor dien ik 50,- onderzoekskosten te betalen. Of ik moet mijn horloge achter laten bij garmin en deze wordt “vernietigd”

Een oplossing

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Garmin over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Garmin in behandeling genomen

Bericht van Garmin

2 maanden geleden - Hoi Jason, dank voor het achterlaten van je klacht. Is het mogelijk om een mail te sturen aan NLmarketing@garmin.com. Gelieve uw gegevens door te sturen en indien mogelijk de communicatie welke u reeds met Garmin of de dealerwinkel heeft gehad inzake deze reparatie. In de regel gaan wij hier wat coulanter mee om dan uit uw klacht blijkt. Dank alvast voor uw reactie. Vriendelijke groet, René - Garmin Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Jaymatt