Klacht: Defecte bestuurderskaart

op 13 september 2017 over Kiwa in de categorie Certificeringsbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een jaar is mijn bestuurders kaart spontaan niet meer bruikbaar. Onder het rijden ineens op ongeldige kaart gesprongen. Procedure bij KIWA is om deze kaart defect te melden en een nieuwe aan te vragen voor het volledige bedrag van ca €120,-..! Met de kaart is niets bijzonders gebeurd en is niet beschadigd. Kaart ua waarschijnlijk verkeerd geproduceerd/geprogrammeerd..

Gewenste Oplossing:

Dat deze kaart door KIWA kosteloos wordt vervangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiwa over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Kiwa in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kiwa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kiwa

Heeft op 22 september 2017 om 16:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Trans342