Klacht: defect apparaat, geen geld terug

op 21 september 2016 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Ik heb een oplader gekocht bij de bart smit, altijd tevreden geweest over het bedrijf, vandaar hier mijn aankoop. helaas was de oplader na een week al defect, naar de winkel gegaan en heel makkelijk een nieuwe gekregen, oude kassabon ingeleverd en een nieuwe meegekregen. helaas deze oplader na een dag alweer defect, bericht gestuurd via de FB pagina en gevraagt naar een betere oplossing.. helaas, omdat ik de originele bon niet meer heb, die zij hebben ingenomen, kan er niet naar een oplossing gezocht worden!! heb alleen de ruil/defect bon teruggekregen en wil mijn geld terug!!

Mijn geld terug

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bart Smit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bart Smit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bart Smit

Heeft op 23 september 2016 om 09:55 geantwoord

Wat vervelend dat het artikel zo snel kapot is gegaan. Wij gaan er niet vanuit maar wanneer u geconfronteerd wordt met een defect dan bieden wij de mogelijkheid het artikel te vervangen. Indien deze niet voorradig is dan wordt het aankoopbedrag gecompenseerd middels een cadeaucard. Geld terug is helaas niet mogelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door demismits98