Klacht: Debiteuren betaling van: Arrangeren (Food Beverage)

op 23 juni 2021 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Door de lockdown zijn de lessen van mijn MVK opleiding op locatie niet doorgegaan.
Hiervoor heb ik wel al de kosten betaald voor het arragement (Food Beverage)

Tot mijn verbazing had ik nog geen terugbetaling van jullie ontvangen, wel heb ik de creditfacturen van jullie ontvangen (26-7851, 26-7840, 26-7431, 26-7594 en 26-7701). Tot mijn verbazing zag ik dat de tegenrekening waar het geld naar teruggestort zou worden het zelfde rekeningnr. is waar ik mijn betaling van de opleiding naar over gemaakt heb

Ik heb hiervoor gebeld en een tijdje erna is we op 23 april een bedrag terug een bedrag terug gestort van €163,50.
Dit is maar de helft van wat ik van jullie zou terug krijgen. Ik ben al weken aan het bellen maar helaas kunnen jullie mij niet helpen, omdat ik mijn energie liever in mijn studie steek dan jullie overtuigen dat nog geld van jullie tegoed heb, heeft mijn partner het overgenomen en belt elke week wat de status is
Jullie beweren dat jullie het geld hebben terug gestort maar er is van jullie kan maar één terugbetaling gedaan en dat is de helft van het bedrag wat ik nog tegoed heb van jullie
Elke keer blijven jullie beweren dat jullie het geld hebben overgemaakt. Als we vragen naar een betalingsbewijs krijgen we een excelsheet met een betaling. Maar een extern betalingsbewijs komt er maar niet
Iedere week krijgen we weer een andere medewerker aan de telefoon die zegt dat degene die er over gaat met vakantie is

Op 31-05 heeft Hans Witziens een correcte mail met samenvatting en conclusie geschreven
Op 14-06 zou er een spoedklacht ingelegd worden door dhr Vijay met leidinggevend

Maar tot op heden helaas geen correcte terugbetaling

Ik hoop dat jullie begrijpen dat mijn geduld op is
Het is triest dat wij zó veel tijd en energie moeten steken om mijn geld terug te krijgen

Ik ga er vanuit dat jullie nu wel deze zaak oplossen

Met vriendelijke groeten,

Stef Reintjens
Klanten.: 443235
NCIO techniek

Ik ben pas tevreden als het geld waar ik recht op heb is overgemaakt naar mijn bankrekening

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCOI over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NCOI in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Sreintje