Klacht: de verkeerde gepakt.

op 19 mei 2016 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Had vorige week het verkeerde bier meegenomen. Er zijn 2 soorten liefmans en liefmans brut.
Dus ik had brut ipv gewoon liefmans ik ga terug zeg tegen dat meisje heb verkeerde meegenomen kan ik het ff omruilen? Moet u nog boodschappen ik zeg ja, waarop zei zegt heeft u de bon nog ik zei nee kom straks maar aan deze kassa. Ik ga alles pakken ook die 5 flesjes en kom daar en zeg deze zijn de goede oké ik bel mijn collega ivm correctie.
Zei komt heeft u de bon ik zeg nee maar vorige week gehaald en de verkeerde mee genomen.
Nee zonder bon niet ruilen.
Nou dat is niet normaal als vaste klant die 3 keer in de week daar is.
Misschien kun je de klant hierin tegen moet komen en extra service hierin geven.
Ik bewaar nooit die supermarkt bonnetjes, alleen van kleding winkel. Zou toch te gek zijn,
als ik die ook nog moest bewaren.
Als ik het geld nu wilde was wat anders maar ik wilde gewoon omruilen.
Niemand die hierin verlies had.
Erg jammer van jullie.

Een bon voor nieuwe flesjes.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 19 mei 2016 om 13:23 geantwoord

Er is contact opgenomen met de klant via een privé bericht en een oplossing geboden aangaande de verkeerde gekochte producten. Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze Klantenservice via e-mail vraag@janlinders.nl of via het contactformulier op onze website https://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html.

Alle klachten die gemeld zijn door S. Verbeten