Klacht: De veranderingen die in het jaar 2015 gaan plaats vinden.

op 09 januari 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

Hallo heer of mevrouw ik werk zelf in de beveiliging al 14 jaar. Ik werk bij G4s Aviation security BV op Schiphol op de Delta pier. Ik werk daar altijd met veel plezier maar onze werkgever zit ons met alles te treiteren wat maar kan wat voor hun normaal is wat eigenlijk helemaal niet normaal is voor de werknemers sters die in ons bedrijf werken. Wij kregen vandaag te horen van onze werkgever dat de Delta pier waar ik zit overgedragen word aan I SEC in de zomer maanden in het jaar 2015. Ik vind dat zelf niet normaal. Ik vind dat wij als een stuk stront behandeld worden door onze werkgever. Wij hebben alleen vertrek hallen drie en vier + transfer gekregen bij de nieuwe contract met Schiphol dus de Delta pier is dus overbodig geworden want die mensen hebben ze straks niet meer nodig in de zomer maanden zo komt het bij mij zelf over waar ik helemaal geen zin in heb want ik wil gewoon bij g4s blijven werken en niet bij I Sec!! Ik hoop dat julie iets kunnen betekenen! en ik hoop dat er meer klachten naar julie gestuurd worden over dit en dat julie daar serieus aan de slag mee gaan zodat G4s niet hun zin krijgt zoals zij het nu zien.

Ik wil gewoon normaal bij G4s blijven werken en niet bij I sec!!!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 12:16 geantwoord