Klacht: De slechtste van Nederland

op 03 augustus 2020 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Slechtste klantenservice van Nederland.
Na ruim 70 P.B.’s via facebook naar de klantenservice van Gamma en daarnaast nog eens welgeteld 69 e-mailberichten vanaf 19 juni 2020 t/m vandaag 3 aug. 2020 kan ik melden dat Gamma het betaalde bedrag van de mislukte horren heeft terugbetaald.
In al die berichten werd totaal 14 keer gesproken over een coulance voor de ellende en stress die wij gehad hebben.
Uiteraard bleef het bij mooie woorden en dagelijks oprechte excuses, niet gevolgd door enige actie om het probleem snel op te lossen. Pas na juridische dreiging is Gamma gezwicht. Geen coulance, geen bloemetje geen gevoel voor klanten Dat is ECHT GAMMA. Dus mensen bestel NOOIT maar dan ook NOOIT maatwerk bij Gamma want je bent aan de goden overgeleverd.
GAMMA is het slechtst georganiseerde bedrijf van Nederland. Veel tegenstrijdige berichten. Op 1 en 3 augustus wordt er nog informatie opgevraagd bij ons terwijl op 31 juli het geld was overgemaakt. Gelukkig zijn er nog goede bouwmarkten.
Mijdt GAMMA en zeker de pupilletjes van de klantenservice.

Review over GAMMA
10 reviews

22 jul. 2020
Onderstaand de uitslag van het gevecht…
Onderstaand de uitslag van het gevecht om fout geleverde inzethorren.
Diphooren Marius is voelt zich moe
Hi Marius, wij zijn er met de producent uitgekomen en wij gaan voor je bestelling een terugbetaling in gang zetten. Dit bedrag zal binnen 14 dagen weer op je rekening staan. Je zou hiervan dan een nieuwe bestelling kunnen plaatsen. Onze producent adviseert dan wel om kunststof kozijn type A te kiezen. Onze oprechte excuses dat het zo heeft moeten lopen. Ik hoop dat dit een goede oplossing voor jou is. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. ^Yaël

Bovenstaand bericht is de oplossing voor het probleem Gamma van de afgelopen tijd. Vier weken vechten voor je recht inmiddels een file van 24 A4-tjes. Resultaat sorry-geld terug – geen coulance en vraag om nieuwe bestelling te plaatsen. Denk het niet. Nogmaals advies bestel nooit horren bij de Gamma of Bruynzeel Home Products uit Gorinchem.

10 reviews

11 jul. 2020
Geen verantwoording·
10 uur ·
Gedeeld met Iedereen
Even een miskoop van me afschrijven. Verlies € 450,–.
Werk voor KASSA-Rijdende Rechter-Radar of zeg het maar.
Via vele PB-tjes afgelopen weken kontakt gehad met de klantenservice van Gamma.
Ik had via het maatwerk inzethorren besteld via de website. Totaal 6 horren voor € 450,–. Na ruim 4 -5 weken werden ze geleverd. Niet 1 hor zit goed in de sponningen. Er zitten gaten van 0,3 tot wel 3 cm. Zie foto. Inmiddels heb ik 9 pagina’s correspondentie en vanmiddag kwam dan de uitslag. Letterlijk: Als ik de bestelde maten en geleverde maten bekijk, klopt het en hebben we conform bestelling geleverd en wijzen wij deze klacht af. De Gamma horren worden geleverd door Bruynzeel Home Product uit Gorinchem. Drie weken strijd met sturen van foto’s en allerlei andere beweegredenen maar Nee Gamma is het eens met Bruynzeel. Zij schrijven: Wij kunnen dus jammer genoeg geen nieuwe horren leveren. Ik zou je nog wel een coulance kunnen geven omdat je lang op een reactie van ons hebt moeten wachten. Jammer genoeg anmehola. Mensen bestel aub geen horren meer bij Gamma. Kijk ook naar de google reviews van Bruynzeel Gorinchem. Met zo’n bedrijf ga je niet in zee. Onderstaand mijn review voor Bruynzeel: Ik wacht nog op antwoord van Gamma, die nog steeds niet gereageerd heeft op mijn laatste PB-tjes waarin ik aangaf dat 3 cm fout toch niets met maatwerk te maken heeft. Wat gooit Gamma hier zijn naam te grabbel. Zegt het voor Geen inzethorren via Gamma of Bruynzeel Gorinchem. Een schandalige behandeling terwijl een man van de klantenservice zei: Ik ben het compleet met je eens. Maar zoals ik zei kunnen we pas naar coulances kijken zodra het is geregeld. Je hoort nog van ons!
En onderstaand de review van Bruynzeel:
Local Guide ·
5 uur geleden-Bewerk
Zelfs 1 ster is er nog 1 teveel. Via Gamma inzethorren besteld met de maten zoals door de kozijnen man doorgegeven. En deze waren uitstekend en helaas nu versleten. Na 4 tot 5 weken kwamen de horren. Eerst de kleinste gepast deze was 0,5 cm te kort in de hoogte. Als ik de hor plaatste en ik klapte het raam open zat de hor niet strak in de sponning en kwam eruit zetten. Vervolgens de grote horren voor de woonkamer gepast. 2 st van 73,5 x 136,2. Ook dit paste niet helemaal. Eigenlijk helemaal niet . De hoogte van 136,3 was slechts 133,2. Dus er bleef een grote brievenbus over en de hor bleef niet zitten. WE hebben ruim 3 weken moeten wachten op de afwijzing van de klacht. Zowel Bruynzeel als Gamma steken de kop in het zand en kijken blijkbaar niet op 3 cm. Dus ga NOOIT naar Gamma voor horren en zeker niet naar Bruynzeel, want die hebben er helemaal geen verstand van en weigeren elke reactie. Wij zijn weer € 450,– armer en gaan het via een andere procedure proberen. (Wordt vervolgd) Een wanprestatie van Bruynzeel. Maar helaas staan ze daar om bekend.
Iemand een idee wat nu te doen……
Graag delen dit moet stoppem.

Als zo'n groot bedrijf eindelijk eens klantvriendelijk wordt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marius Diphooren