Klacht: de RRS komt geen afspraken naar

op 29 september 2017 over RRS in de categorie Loodgieters

Ik heb al drie weken verstopte wc’s. De verstopping van de wee wc’s heb ik gemeld, zowel bij Ymere, de verhuurder, als ook bij de RRS, die in opdracht van o.a. Ymere werkzaamheden gaan uitvoeren. Toen heb ik op zondag 17 september via de spoeddienst (!!!) verzocht om een monteur te sturen. Na ruim tien uur was er nog niemand langs geweest en heb ik op de late avond de afspraak moeten annuleren vanwege de nachtrust. Vervolgens heb ik nieuwe afspraak gemaakt voor donderdag 28 september. Wegens drukte kon het niet eerder, Gezien een druk werkschema had ik de klantendienst verzocht om zo vroeg mogelijk langs te komen. Mij werd verzekerd dat men dat met de planning zou bespreken en ik nog een bericht zou ontvangen. Uiteindelijk heb ik zelf twee keer gebeld (een dag van tevoren en op de dag van de geplande bezoek zelf) omdat ik niets hoorde. Toen werd me gezegd dat het tijdsvak 8 t/m 13 uur is maar er wel een melding bij staat ‘zo vroeg mogelijk’. Er werd ook afgesproken dat de monteur me van tevoren zou gaan bellen (als hij onderweg is). Om zo een lang tijdsvak überhaupt vrij te kunnen maken, heb ik werk (dus colleges) moeten verzetten. Om 13 uur was er nog steeds niemand geweest. Om 14.04 uur (toen ik al weer op mijn werk was) probeerde de monteur me te bellen. Inmiddels heb ik acht keer met de RRS gebeld, twee afspraken met de RRS gemaakt en vijftien uur tevergeefs op de monteur moeten wachten. Ik heb ook een klacht bij Ymere ingediend.

De RRS moet zijn afspraken nakomen. Als er een spoedklus is, en na tien uur wachttijd nog niemand onderweg is, kan er geen sprake zijn van 'spoeddienst'. De tijdsvakken die de RRS geeft zijn heel lang maar uiteindelijk ook waardeloos. Afspraken komt de RRS niet naar. Ze komen helemaal niet opdagen, niet opdagen binnen het afgesproken tijdsvak en maken valse beloftes (wij plannen u zo vroeg mogelijk in). De klantenservice verteld de klanten kennelijk smoes, en ik kreeg ook telkens weer te horen 'ja, het is nu heel druk'. Daar heeft de klant geen boodschap aan. De RRS moet betrouwbare service leveren en zijn afspraken nakomen. Na vijftien uur wachten ben ik niet gewild nog een minuut extra op de RRS te wachten (wat ook gezien mijn eigen drukke werkschema niet realistisch is) maar wil een afspraak wanneer een monteur stip voor de deur staat. Alles andere telt niet.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RRS

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RRS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Palmstr