Klacht: De pest en partners brengen mensen dieper in de schulden

Er is belag gelegd op mijn rekening, via tempo team.
Ik probeer een regeling te treffen met de best en Partners maar hier willen ze niet op ingaan. Ik heb alle gegevens doorgeven voor een herberekening van beslag vrije voet. Mevrouw Gültepe medewerker bij dit onmenselijk bedrijf (afdeling executie) vertelde mij dat er binnen een uur een herberekening gemaakt kon worden, wat ze me niet verteld heeft is dat er deurwaarder goedkeuring moet geven en daar wacht ik al 1week op, ze hebben maximaal 2weken de tijd. Ik voel me misleid want ik dacht dat als ik alle stukken die ze nodig had zou leveren zou alles hersteld worden. Nu heb ik een explot binnen gekregen en leggen ze nog even 87 euro er bovenop. Hoe is het mogelijk dat als je al niet goed je vaste lasten kan betalen dat er nog meer kosten gemaakt kan worden. Dit bedrijf wat door het cjib wordt aangestuurd Brengt Nederlanders nog meer dieper in de schulden, hoe is dit mogelijk?? Waarom mag dit gebeuren en staat het in de Nederlandse wet dat dit bedrijf mensen nog meer schulden kan laten maken. Onmenselijk vindt ik dit en ik hoop dat er iemand hier iets aan kan doen , het zou niet mogelijk moeten zijn dat als je al geld problemen hebt nog meer geld problemen krijgt door een incassobureau onbegrijpelijk vind ik dit.

Ik ben tevreden als deze onmenselijk bedrijf kan begrijpen dat ze mensen nog meer dieper in de schulden brengt. Is er dan niemand die de wetgeving voor deze bedrijven kan veranderen dat ze niet zien dat er mensen nog meer problemen krijgen hierdoor.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Best en Partners Gerechtsdeurwaarders Hoofddorp

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Best en Partners Gerechtsdeurwaarders Hoofddorp nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gedupeerde 12