Klacht: De Formule 1 moet weer worden uitgezonden door jullie, zeker nu Max als eerste over de streep gaat.

op 18 mei 2016 over RTL 7 in de categorie Omroepen

Wat is er toch met jullie aan de hand. Al die ukkepuk autootjes laten jullie wel zien, ook dat belachelijk pijltjes gooien, voetballen, okey dat kan ik wel begrijpen, MAAR ,waarom geen Formule 1, vooral nu Max laat zien, wat zo\’n jonge kan met een bolide, en zeker als hij er voor de eerste keer mee gaat rijden. Zend weer de Moeder sport der alle sporten weer uit want dat is De FORMULE 1.

Ik ben pas heel tevreden als jullie de Formule 1 weer uitzend, en dat weet ik zeker, dat willen duizenden Formule 1 fans ook. Laat ons ook trots zijn dat ook wij Nederlanders zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 7

Reactie van de melder van de klacht Marinus Bijl

1 jaar geleden - Geachte heer/mevr, Zie mijn bericht, dan weet u waar het over gaat. Het gaat pas goed met Nederland, als Formule 1 weer terug is op de Nederlandse kanalen, Vooral nu met Max. Sebas heeft het laten zien en nu Max. Laat ook ons ( de F1 fanaten) trots zijn om Nederlander te zijn, jullie vinden het toch ook geweldig om het Nederlands Volkslied te horen, Dus zorg dat de Formule 1 weer terug komt bij ons.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 7 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marinus Bijl