Klacht: De entree kaart ,en het geluid??

op 14 mei 2016 over toppers in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze kaart werd gescand en weigerde onze binnenkomst stond bij ingang H de beveiliger stuurde mij naar de kassa aan de andere kant van de arena nu ik slecht ter been ben en 74 jaar oud ging dat niet makkelijk , aangekomen bij de kassa was er maar 1 kassa open waar 500 mensen stonden schandalig .
Na 2 uur ellende konden we eindelijk naar binnen u begrijpt wel dat wat een leuke avond zou moeten zijn al verpest was .
En dan nog het geluid het galmde en de zangers waren niet te verstaan .
Beetje erg jammer allemaal daar kijk je een jaar naar uit schandalig vind ik dit daar hebben 180 euro voor betaald .

Gewenste Oplossing:

Als je met drie kaarten komt die we netjes betaald hebben via ticketpoint dat de barcode weigert .dan hoop je toch dat er ter plaatsen een oplossing word gezocht en niet respectloos word behandeld .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over toppers

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over toppers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Julia-1955