Klacht: de consulenten ongemanierd

op 20 maart 2013 over FNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag 18 maart 20013 bij de belasting service in Groningen hebben GEEN GOEDE MANIEREN met mensen omgaan.De mannen bij de belasting service waren zo onbeschoft en niet klanten service vaardigheden.Hoe hij tegen mij vol mensen ook goed voor schut te zetten…als een stuk vuil behandelen om alleen een stuk papier vergeten mee te nemen!

Gewenste Oplossing:

GEEN, voor ons hoeven het NIET meer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van FNV

8 maanden geleden - Geachte heer en mevrouw Gunawan, Hartelijk dank voor uw melding. De FNV is vanaf januari 2016 gestart met het beantwoorden van berichten op klacht.nl. Uw melding is vóór 1 december 2015 geplaatst en wellicht niet meer actueel. Om deze reden sluiten wij uw melding hier. Mocht uw melding nog wel actueel zijn dan horen wij dit graag van u. Kijk op https://www.fnv.nl/contact/ voor mogelijkheden om contact met ons op te nemen. Wij hopen op uw begrip. Met vriendelijke groet, Jelte, FNV Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 27 mei 2016 om 08:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer en mevrouw Gunawan,

Naar aanleiding van ons bericht van 2 mei jl. hebben wij niets meer van u vernomen. Wij sluiten derhalve uw klacht. Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van dit bericht, dan verzoeken wij u dit aan ons kenbaar te maken. Kijk op https://www.fnv.nl/contact/ voor mogelijkheden om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Jelte, FNV Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door harsonogunawan@hotmail.com