Klacht: De benadering van de klant die een klacht heeft, is zwaar onvoldoende.

op 13 mei 2017 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Gisteren kwam ik bij Brainwash om mijn haar te laten knippen. Ik had het gevoel dat ik niet blij was met hoe het zat, maar wilde thuis even rustig kijken. Nee, bloempotmodel voor mijn gevoel. Afijn volgende ochtend even terug. Ik ben stewardess geweest dus weet alles over klantbenadering en behandeling.
De dame die blijkbaar de leiding had, zag helemaal niets verkeerds aan mijn kapsel. Oké de pony, die was niet goed. Maar wij maken altijd een scheiding in het midden. Maar dat kan bij mij niet vanwege een kruin. Ik zou hebben gezegd dat de kapster slecht was, dat heb ik niet gezegd. Hoe had het wel gemoeten dan? Mevrouw kom even binnen, jammer dat u niet helemaal tevreden bent. We gaan kijken of we dit kunnen bereiken dat u toch tevreden de winkel uitgaat. Dat is een beginners tactiek om de boel te de-escaleren. Nee de dame in kwestie begreep er niets van en zei dat ze achter haar personeel stond. Maar ik zei, zonder klanten hebt u ook niets! Er kon eveneens geen kopje koffie meer af!

De keer hiervoor was ik geknipt door Lisa. Die deed het prima, maar was er helaas niet op die dag. Een bloemetje zou me blij stemmen!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door magnolia13@live.nl