Klacht: dat er herhaaldelijk fouten worden gemaakt bij zowel budgetbeheer en schuldhulpverl

op 20 januari 2014 over Gemeente Zwolle in de categorie klachtmelden

op het moment dat ik ben ingeschreven bij budgetbeheer basis heeft mijn consulent van budgetbeheer de eerste 2 maanden geen huur betaald,
daarvoor houd budgetbeheer en schuldhulp verlening mij verantwoordelijk.

Vervolgens heeft de consulent van budgetbeheer mijn geld op de eerste maand te laat op mijn rekening gestort,
opnieuw werd ik daarvoor verantwoordelijk gehouden.

Inmiddels zit ik nu bij budgetbeheer totaal,
op dat moment zijn er verschillende rekeningen niet betaald door mijn consulent.

Eveneens vereist budgetbeheer van mij om de vaste lasten van de eerste maand zelf te betalen,
wat de consulent verzuimd heeft te betalen.

tevens stelt schuldhulpverlening als voorwaarde dat ik me ga aanmelden bij Dimence.

Tot slot zet budgetbeheer mij onder druk mij onder druk d.m.v. een vrijwilliger van stichting WIJZ in Zwolle.

De vrijwilliger wil inzage hebben tot mijn bankgegevens,
daar ben ik BIJZONDER OP TEGEN!

Ik heb alleen maar 40 euro per week.

Wat verwacht budgetbeheer van mij,
dat ik op een illegale manier moet voldoen aan hun verwachtingen?!

Ik heb van verschillende mensen die eveneens bij schuldhulp verlening te maken hebben gehad,
vernomen dat dit geen eenmalige incident is maar regelmatig voorkomt bij budgetbeheer!

mijn consulent van budgetbeheer is Mw. M. Teerink,
mijn consulent van schuldhulpverlening is Mw. R.Bolding-Kanis.

dat er grondig onderzoek moet worden verricht bij schuldhulpverlening Zwolle,
hierover heb ik de fractievoorzitter van de sociale partij district Zwolle geïnformeerd,
zij vermelde mij dat er over de zaak debat word gevoerd.

voor mij persoonlijk wil ik dat Mw. Teerink en Mw. Bolding uitleg geven over waarom alles zo verkeerd loopt,
en dat er in de toekomst geen fouten worden gemaakt!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Zwolle

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Zwolle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carla de Boer