Klacht: Dankzij jullie ga ik zelfmoord plegen

op 14 juni 2016 over Politie in de categorie

Zie vorige klachten. Jullie steunen die verkrachter. hij mag me verkrachten. hij mag elke strafbare feit plegen. ik smeek en smeek en smeek al maanden voor jullie hulp. welke kant ik ook op ga.. ik zit klem en ben alleen maar klemmer komen te zitten. ik ga steeds meer de grond in. wat heb ik jullie misdaan? waaom steunen en helpen jullie hem? waarom willen jullie mij dood hebben? waarom?? ik trek het niet meer die verkrachtingen! Ik ga eind van deze maand testament maken. en daarna zelfmoord plegen. jullie hebben niet eens 1 week nodig om recidive verkrachtingen te ontdekken. met verborgen camera. if dat iemand van jullie zich verstopt. camera laten plaatsen in mijn huis of gericht op de voordeur. jullie hebben en zullen mijn dood op jullie geweten hebben. ik zal geen rust vinden wanneer ik dood ben. nooit niet wetende dat wanneer ik van wie dan ook hulp zou krijgen bij het verzamelen van bewijs dat mijn situatie allang al voorbij was. IK WIL DOOD DOOR JULLIE LAKSHEID!!! IK WIL DOOD DOOR JULLIE HULP AAN HEN WANT HIJ MAG DOEN WAT HIJ DOET!!! IK WIL DOOD OMDAT JULLIE HEM STEUNEN DAT HIJ ME VERKRACHT!!!

Help me net bewijs verzamelen. want ik trek het niet meer! een agent of wat dan ook dat hem op heterdaad betrapt door zich te verstoppen of zo in me moeders huis. en of verborgen camera. en camera in mijn huis of gericht op de voordeur. het zal niet langer duren dan 1 week! maar 3 a 4 dagen!!! MEER NIET!!!!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kruimeltje1988