Klacht: Dak lekt nog steeds na stevige bui

op 17 september 2018 over Centraal Woning Beheer in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

i.v.m. daklekkage werd er in mei 2018 een gratis dakinspectie uitgevoerd om te lekkage op te sporen.
Op 25-5-2018 zijn er reparatiewerkzaamheden t.b.v. EUR.1.103, uitgevoerd. Na een stevige regenbui (in september) moest ik vaststellen de lekkage nog niet verholpen was.
Het kan zijn dat de dakinspectie niet goed is uitgevoerd geweest
waardoor de dakreparatie niet volledig was.

Ik heb inmiddels twee e-mails naar het bedrijf gestuurd waarin ik beroep deed op de 10 jaar verleende garantie om de lekkage alsnog te verhelpen. Tot op heden geen reacties ontvangen. Bellen heeft geen zin. Er wordt niet opgenomen.

Mocht ondanks deze melding via internet het bedrijf in gebreken blijven
zal ik t.z.t. de herstelkosten en eventuele geleden schade op het bedrijf verhalen.

Gewenste Oplossing:

Het bedrijf dient op niet al te lang termijn het probleem oplossen voor eigen kosten.

- Het dak moet opnieuw worden geinspecteerd om de oorzaak van de
lekkage op te sporten.

- De reeds uitgevoerd reparaties checken op de kwaliteit van de uitvoering en zo nodig herstellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Woning Beheer over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door pcharbonnier