Klacht: dagvaardiging

op 23 september 2016 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Ik had met lavg een regeling. Ik heb ze in juni/juli gemaild of we uitstel konden krijgen. Omdat we op dat moment de capaciteit niet hadden om te betalen. Mijn man was ontslagen.en voordat je goedkeuring op je ww hebt duurt ook 4 tot 6 weken. Ik kreeg geen reactie maar kreeg een aanmaning daar weer op gemaild en kreeg toen reactie dat ik geen.uitstel kreeg en maar moest betalen. Vervolgens heb ik voor de maand augustus 15 euro overgemaakt. Maar vervolgens staat er vandaag een deurwaarder met een.dagvaardiging aan de deur. Openstaand bedrag was in juli 104 euro. Na mijn betaling van.augustus dus 89. Maar door de dagvaardiging is het nu 248 euro. Is toch te belachelijk voor woorden. Ze luisteren en kijken totaal niet naar de situatie van de persoon.die die schuld heeft.

Ik ben tevreden als ze de dagvaardiging laten vallen en ik mijn regeling gewoon mag hervatten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LAVG over deze klacht.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LAVG nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht onbekendq

2 maanden geleden - Heel sneu dat lavg niet wil reageren op de klacht. Ze duwen liever de mensen nog verder de ellende in.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door onbekendq