Klacht: Dagelijkse mega files op shit A15

op 18 april 2017 over TSN Verzorging en Verpleging B.V. in de categorie Zorginstellingen

Dagelijks vanaf Kesteren via A15 naar Rotterdam, geen dag tussen 7-9uur is er GEEN file!!! Zoalng onze ministers niet over deze irritante shit weg komen, verandert er al ruim 25 jaar niets aan deze ellendige slechte en vooral saaie en drukke weg! Ruimte voldoende aan beide zijden om extra stroken te maken….en snel!!! De Mega haven van rotterdam blijft groeien, hierdoor altijd lange rijen vrachtwagens op rijstrook 1, zelfs in het weekend, omdat Polen,Roemenie chauffeurs kunnen doorrijden……Tiel, Wadenoijen, Leerdam.Gorinchem,Hardinxveld, Sliedrecht…altijd ruim11 minuten stilstaan!!! Spookfiles noemen ze het…..onvoorstelbaar, dat Den Haag niets aan dit doet????? Ipv 1 uur rijden naar Rotterdam, dagelijks 2 uur heen, 2 uur retour. Vanaf s’middags 15 uur starten alweer de files retour!!!! HALLO nederlandse politiek, heeft er iemand eens belang hierin, om dit mega irritante probleem aan te pakken!!

Beiden zijden, minimaal 3 stroken.........4 aan beiden kanten nog beter voor de vrachtwagen chauffeurs. Kunnen die ook eens fatsoenlijk door tuffen!!!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar TSN Verzorging en Verpleging B.V. over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TSN Verzorging en Verpleging B.V. in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TSN Verzorging en Verpleging B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door anja.min