Klacht: dadelijk reactie na klacht hier, maar nog steeds niets geleverd

op 23 mei 2016 over PrachtigKado.nl in de categorie Internetshops - Cadeau's

vervolg van klacht van 12 mei
(Op maandag 9 mei bestelde ik 4 bedrukte schorten, die de dag erna zouden geleverd worden. Uiteindelijk werd het woensdagavond, maar het was maar 1 exemplaar.
Er wordt niet gereageerd op mail, de telefoon wordt niet opgenomen, men kan geen bericht achterlaten, want de mailbox is vol.)

Nog geen 10 minuten na het plaatsen van deze klacht, kreeg ik een mail van prachtigkado.nl met verontschuldigingen en dat er dadelijk 3 schorten mijn richting uit zouden vertrekken. Ik kreeg ook de vraag om deze klacht te verwijderen. Ik bevestigde dat ik dat dadelijk zou doen zodra ik de rest van de bestelling ontvangen had.
Inmiddels zijn we 10 dagen verder: van mijn bestelling nog steeds geen spoor, geen enkele info meer en alweer geen antwoord op de mail. Misschien na het plaatsen van deze reactie???

Ik verwacht alsnog een snelle levering van de bestelling alsook een tegemoetkoming voor de extra kosten die we moeten maken. Het feest is immers voorbij, we konden het kado niet afgeven en moesten een alternatief voorzien. Bijkomend moet het kado (als het ooit toekomt) opgestuurd worden naar het buitenland.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PrachtigKado.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PrachtigKado.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door liesbetv