Klacht: Credit nota niet betaald

Op 7 november jl een HP 2560p laptop 12\” besteld en direct via Ideal € 279,- betaald. Via mail direct een bevestiging ontvangen. Na anderhalve week contact opgenomen. Bellen lukt niet,telefoon wordt gewoonweg niet opgenomen en via de chat ontstaat er (moeizaam) contact. De laptop is nog niet op voorraad. Geduldig wacht ik af. Een week later nog niets gehoord/gelezen. Via de chat wordt er gezegd dat de laptop klaar staat voor verzending en de medewerker zou een oogje in het zeil houden… Weer een week later contact via de chat, want bellen lukt niet, ook Dhr. von Weiler (de eigenaar) reageert niet op mijn voicemail berichten of mijn verstuurde sms berichten. Via de chat wordt mij op 6 december een bericht gestuurd dat de laptop verzonden is. Op 7 december wordt het pakket afgeleverd. In de doos zit een laptop van Dell die ik niet heb besteld. Weer contact gezocht, bellen lukt weer niet, dan weer via chat. In dit gesprek geef ik aan dat ik de laptop retourneer en in Zeist kom afleveren op 11 december. Er wordt die dag een creditnota gemaakt en deze zou met spoed worden gecrediteerd. Het is nu 23 december en na 2 mails met een betalingsverzoek, heb ik mijn geld nog niet terug. Dan toch maar mijn rechtsbijstand inschakelen ?! Computeroutlet is een onbetrouwbare, slecht communicerende onderneming. De \’winkel\’ is een puinhoop, al met al een ongeorganiseerd zooitje. De mooie beloftes die worden omschreven op de website worden in werkelijkheid niet nagekomen.

Update:
Vandaag 16 januari 2018 heb ik contact gehad met KvK.

Op 9 januari jl. is de bestuurder van LCA Services BV, waarvan Excene BV (Computeroutlet.nl) een onderdeel is, failliet verklaard.
Het faillissement is onder beheer van een curator.
Bij de curator heb ik mijn credit nota ingediend.
Ben benieuwd of ik ook nog iets van mijn geld terug krijg

Ik ben tevreden als mijn € 279,00 op mijn rekening staat.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Computeroutlet.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Computeroutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m. lievestro