Klacht: credit management? Voor wie dan wel?

op 16 januari 2013 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Ik heb nu al de 2e e mail van dit bedrijf en ik neem het totale bericht over:

Telefoon 0900 222 3331 ( €0.30 per minuut)

Dossiernummer
D011378680

Betreft
Tweede herinnering / 650004 /

Zwolle, 14 januari 2013

Geachte mevrouw *,

Bij controle van onze administratie namens Benchmarker, voor de Prepaid Mastercard, is gebleken dat onderstaande nota nog niet door u is voldaan. Dit betreft een automatische incasso die gestorneerd is. Wij hebben u reeds eerder verzocht om tot betaling over te gaan doch tot op heden hebben wij helaas nog geen betaling van u ontvangen.

Wij verzoeken u nu dan ook vriendelijk doch dringend om binnen 3 dagen na dagtekening van dit schrijven het verschuldigde bedrag aan ons over te maken. De betaling kan worden gedaan op rekeningnummer , onder vermelding van dossiernummer D011378680 en Benchmarker.

Mochten de gelden binnen deze 3 dagen niet op onze rekening bijgeschreven staan stellen we u hierbij officieel ingebreke en bent u wettelijk in verzuim. We zullen dan deze vordering uit handen geven aan onze incasso-afdeling.

Factuur: 8541

80,00

In mindering voldaan

-0,00

Totaal

80,00

Hoogachtend,

MKBusiness Credit Management

Die betaling zullen ze ook niet ontvangen want ik heb geen kaart en zal die dus waarschijnlijk ook niet ontvangen.Als ik niet betaal dan gaat het waarschijnlijk naar de incassoafdeling met de aantrekkelijke naam 12 easy. Maar zo easy zal het niet zijn.Ik heb nu bijna om het uur een email gestuurd, ze antwoorden nergens op en ik ga dat dure 0900 nummer niet bellen. Ik weet niet waar het over gaat en ga niks betalen, bouw alleen dossier op met de emails die ik stuur. Radar schijnterook al van dewerkwijze van deze club op de hoogte te zijn.Dit is puur bedrog.

geen post meer van die club voor iets wat ik niet heb.Ze antwoorden niet, het antwoord op de vorige mail was een nieuwe aanmaning.Stoppen daarmee.+ een excuus!!

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:33 geantwoord