Klacht: cosmo heeft mijn haar dood laten branden

op 14 februari 2018 over Cosmo in de categorie Kappers

Ik ben onlangs bij Cosmo kappers in Breda geweest.
Ik ben daar wel vriendelijk ontvangen.
Ik wilde mijn haar ontkleuren van rood naar bruin/koper.
De kapster heeft mijn haar samen met een collega bekeken of het sterk genoeg was. Volgens beide kapsters had ik geluk met mijn haar en was mijn haar sterk genoeg voor de ontkleuring behandeling.
Op volle vertrouwen me over gegeven aan hun kennis en kunde.
Er werd mij eerlijk verteld dat mijn haar wel wat droger zou zijn de eerste twee weken maar dat het met goed behandelen wel beter zou worden. Tot verbazing van de kapsters trok het rood snel uit mijn haar.
Ik gaf aan dat het wel warm werd maar dat zou zo horen. Nog geen 10 seconden later stond mijn achterhoofd letterlijk in de fik en kon ik wel huilen van de pijn. Er kwam enorm veel rook onder de doorschijnende folie vandaan. Er is meteen gefohnd met koude lucht en de folies zijn eruit gehaald. De behandeling is daarna afgemaakt en de kleur is ondanks dat wel naar mijn wens.
Maar toen na bijna een week mijn eigen haar weer wassen.
Na het wassen voelde mijn aan de achterkant als kauwgom, het plakte aan elkaar, kon er niet doorheen kammen en zelfs drogen werkte niet. Leek alsof het zo ontzettend vet was. Cosmo heeft mij terug laten komen en mijn haar opnieuw verzorgd, gaven aan dat het wel goed zou komen. Na paar dagen weer mijn haar wassen en het was nog net zo slecht als die week ervoor. De onderste plukken aan de achterkant zijn gewoon afgebroken, korte plukken zitten nu in mijn haar en de onderste punten zijn volledig uitgedund. Ik had een volle mooie bos waar nu niks meer van over is. Ik kan het niet kammen, ik kan er gewoon helemaal niks mee. Ik snap dat ontkleuren niet goed is maar dat ze een deel van je haar wel goed kunnen ontkleuren en 1 deel zo dood en dof maken dat je het eigenlijk eruit moet knippen vind ik een kwestie gewoon een hele slechte behandeling en slechte oplettendheid. Ik heb 200 euro betaald en ik zit nu met een boos waar waar ik niks maar dan ook niks mee kan!!! Ik wil mijn geld terug want haar zodanig verpesten is echt schandalig. Door andere kapster is mij verteld dat het gewoon dood gebrand is en dat afknippen de enige oplossing is. Ik zou bericht krijgen over mijn broek die onder de verf zat, door Cosmo helemaal niks meer vernomen. Ik vind het schandalig dat zij haar zo kunnen verpesten.

Ik zou heel heel graag mijn 200 euro terug willen zodat ik naar een kapper kan gaan die wel kennis heeft en mijn haar mogelijk zo kan verzorgen dat ik er niet meer om hoef te huilen als ik het in de spiegel zie.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cosmo over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door karlijn suijkerbuijk