Klacht: corruptie

op 12 september 2017 over UWV in de categorie

In 2014 bepaald UWV dat ik een bedrag van 1588 eur moet terugbetalen (dit was eerst 1521, geen idee waarom het al ineens verhoogd was. (en grote twijfels of dit gehele bedrag correct is, want het had te maken met een verkeerde belastinggroep-inkomstenbelasting, wat met de belastingdienst ook al verrekend was). Omdat ik er niets van begreep, ben ik terug gaan betalen per 2015. Inmiddels is 600 eur terugbetaald (20 eur p/m). UWV heeft door de jaren heen bijna elke maand het invorderingsbedrag gewijzigd, van over de 2100 eur tot , volgens de laatste brief dd 8 sept jl, 1903 eur. Op deze manier blijf ik betalen. Elke keer als ik een klacht online indien, krijg ik een foutmelding zodra ik de klacht wil versturen; dit is een vaste truck waar heel NL last van heeft. Dus deed ik het schriftelijk. Komt er telefonisch contact met een verhaal dat ik per 2016 rente betaal. Maar dat is nooit zo afgesproken of ergens vermeld en bestaat ook niet, UWV is geen bank, ik heb geen geld geleend en er komen geen extra aflossingspercentages bij kijken. Dit hele gedoe blijft maar doorgaan. Maandelijks blijf ik betalen maar op deze manier betaal ik straks jaren teveel. Want zodra ik weiger omdat ik het er niet mee eens ben, krijg ik schriftelijke dreigementen voor sancties etc. Ik ben deze corrupte organisatie helemaal zat!

Dat er eerlijk gehandeld wordt, goed berekend wordt en alle smerige trucks nu eindelijk eens achter wege blijven. Ik heb sinds 2015, 20 eur per maand betaald, nu in totaal 600 eur. Het beginbedrag was 1588 (officieel 1520), waardoor er nu nog minder dan 1000 openstaat en zeker geen 1294,- . Er kan geen aflossingsrente berekend worden, ook niet zomaar ineens per 2016, want er is niet ineens een wet gekomen die dit bepaald. Ik wil dit zwart op wit. En dat klachten behoorlijk gemeld kunnen worden online zonder truckjes.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ontevredenoveruwv