Klacht: Corrupt en niet integer.

op 14 juli 2016 over Janssen in de categorie Incassobureaus

Ik heb een OV schuld aan de DUO van 485 euro. Na diverse keren aan DUO te hebben gevraagd om kwijtschelding of een regeling gaf men aan dat dit naar de deurwaarder was gegaan. Ik heb nooit bericht gehad van de deurwaarder en hebben dus zelf aan de DUO gevraagd welke deurwaarder het is. Toen ikzelf kontakt had opgenomen werd mij verteld dat er 200 euro kosten waren bijgekomen en dat er een deurwaarder aan de deur is geweest en een bevel in de bus had gedaan. Dit is gelogen. Er is altijd iemand thuis i.v.m. de invaliditeit van mijn vader.Op mijn verzoek om de naam van de desbetreffende deurwaarder te geven en de datum wanneer hij aan de deur geweest zou zijn werd dit geweigerd. Inmiddels een klacht ingediend bij de Kamer. Bedrijf is corrupt en nemen het niet zo nauw met de regels betreffende de eedaflegging.

Kosten eraf en een nette regeling. Ik heb een uitkering voor alleenstaande en inwonend en ben tevens chronisch ziek.
Ee.a. is bekend bij de Sociale Dienst (ISD)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janssen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janssen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jorita Jans