Klacht: Corona

op 12 mei 2020 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Best mensen die de programma’s maken etc .

Kan het niet eens wat standje minder , elke dag dat gezeur gezeik in de glazen bol vragen te stellen .
En dan ook nog AL die zielige mensen voor de Camara sleuren ,
ik vraag me af , hoe komen jullie aan die mensen , waar trommel jullie die mensen van op .
Ik vind het wel erg goedkoop om elke dag al die praat nieuws programs er mee te vullen .
Maar ja , de andere programmas is toch ook maar telkens het zelfde , al dan niet Herhalingen van het jaar daar voor .
Wat dat aan gaat is de tv erg op achter uit gegaan .
Oja , en wat ik de media helemaal verwijt ,
is dat de hele media de bevolking gewoon zit op te jagen op te stoken
en wel met dat gezemel over WEL NEER de teugels weer wat losser kan .
Laat de mensen eens een keer geduld hebben en dan gaan ze maar
en wel neer we weer lekker naar de kaper restaurants de kroeg etc etc
eens een hobby zoeken ipv de hele dag met internet verbonden te zijn .
Wat zou het toch ff mooi zijn als het hele internet nu ook eens 4 weken plat gaat .
Dan komen de hoge heren er ook eens achter dat dan ook de wereld geheel stil staat en ook geen communicatie , en ook geen zenders meer op de radio en tv , want ja , dat analoge signaal dat moest er uit ,
Nou die digitale signalen pfff wat een slechte kwaltijd ( ligt niet echt aan de centrales ) maar het brakke bestandjes die nu de muziek is en dan nog ff een vette Bass er bij voegen , Hoppa klaar is het voor de consument en een dap radio er bij , wat ook bagger is .

Het is toch niet om aan te horen .

mij is niet meer tevreden te stellen .
lees mijn klacht maar .

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 4

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door weet het ook niet meer