Klacht: contributie betalen voor 1 jaar terwijl ik al 2aar geen lid meer ben.

op 11 februari 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

Deze maand heb ik een 2e herinnering gehad van t FNV om even achterstallige contributie te betalen.
ten eerste heb ik nooit een 1e herinnering gehad. nog nooit andere facturen gehad.
en ten 2e ik ben al ruim 2 jaar niet meer lid van t FNV.
op de brief staat ook de facturen van t jaar 2013. waar ik dus nooit facturen van heb ontvangen en al niet meer lid was. nu ruim 2 jaar later komen ze hier inene mee.
ik heb t hele verhaal uitgelegd en ze wist me inderdaad te vertellen dat ik al sinds 2012 niet meer lid was. maar me wel in juni 2013 weer had aangemeld.
wat helemaal niet zo is, want ik ging niet zomaar weg en daarbij duurde t 3 maanden in 2012 voordat ze me is een keer uit wilde schrijven. toen was er ook nog eens 3 maanden opzeg termijn.
ik heb haar verteld dat ik dit niet wilde gaan betalen. dus zei ze mij dat ze alleen 2012 kon kwijtschelden ja hallo lekker makkelijk want had niks open staan in 2012.
nu eiste ze me aan de tel dat ik alsnog moest betalen en dat dit 2 jaar later kwam omdat ze nu pas alles gingen opschonen verder uitzoeken wilde ze niet. ik moest het maar gewoon betalen. zelfs toen ik tegen der zij ik betaal niet voor iets wat ik niet gekregen heb of waar ik geen lid van ben. ze nam helaas de moeite niet en liet me verder alles alleen uitzoeken. dus dan maar een klacht indienen

ik ben pas tevreden als alles kwijt is gescholden en ze is beter hun administratie bijhouden.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 14:12 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door sabrinakok