Klacht: contributie betaald, toch aanmaningen en dreiging met incassobureau

op 07 februari 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

Sinds januari 2014 betaal ik via mijn salaris de contributie voor fnv voorheen AbvaKabo. Toch blijf ik acceptgiro’s en herinneringen ontvangen. Ik heb hierover meerdere keren gebeld en er is mij verzekerd dat ik geen aanmaning of overdracht aan een incassobureau hoefde te vrezen en dat er aan gewerkt wordt. Inmiddels zijn we meer dan een jaar verder en is het nog niet geregeld. Ik kreeg nu zelfs een derde herinnering met dreiging van een incassobureau als ik niet binnen 10 dagen betaal.

Voor mij is de situatie netjes afgehandeld als ik een brief krijg waarin mij wordt aangegeven dat ik het volgens hun openstaande bedrag niet hoef te betalen en dat er geen incassobureau wordt ingeschakeld. Verder moet ik in het vervolg ook geen acceptgiro's meer ontvangen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 13:44 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door SteffieV