Klacht: contributie aanpassen

op 11 april 2016 over FNV in de categorie Vakbonden

Betreft lidmaatschap 10 weken geleden email gestuurd betreft aanpassing contributie wekelijks telefonisch contact ze beloven elke keer terug te bellen het gebeurd niet,
Ik ben er nu klaar mee ik stap over naar een andere vakbond CNV

ik weet niet of het FNV dit kan oplossen of wil oplossen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

Bericht van FNV

1 jaar geleden - Beste Mevrouw Kaptein, Vervelend om te lezen dat uw contributiebedrag niet op tijd is aangepast. Uit ons systeem kan ik halen dat de contributie per april naar 9 euro is gegaan. Had u eerder aangegeven recht te hebben op verlaagde contributie, dan zou ik graag contact met u hierover willen. Ik zie namelijk dat er voor de maanden februari en maart nog de reguliere contributie openstaat. Als dit onjuist is, dan hoor ik dit graag en hoor ik graag van u op welk moment u het beste te bereiken bent. Met vriendelijke groet, Birgit FNV Webcare

Reactie van de melder van de klacht rkaptein

1 jaar geleden - Geachte FNV Betreft de betaling contributie februari en maart heb ik niet betaald omdat jullie ook je afspraken niet nakomen ik heb 19-1 een mail gestuurd voor contributie verlaging naar betreffende afdeling en geen reactie gehad toen gebeld vier weken later, en er is mijn belooft dat ik terug gebeld zou worden door de betreffende afdeling contributie ik heb daar ook een email naar gestuurd en zij zou mijn bellen twee weken gelden nog niks gehoord zoals besproken met een medewerker van jullie er is mijn ook toegezegd dat ik 6 maanden 50% van mijn contributie terug krijg van af februari maar ik word nooit terug gebeld dus betaal ik ook niet is nu al 12 weken gelden dat ik deze aanvraag gedaan heb , ik weet niet of het normaal is dat het zo lang duurt. Met vriendelijke groet , R Kaptein

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 18 juli 2016 om 09:02 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door rkaptein