Klacht: contract

op 28 mei 2016 over Excellent Incasso in de categorie Incassobureaus

ik heb vanmorgen om 12.15 uur een medewerker van u aan de telefoon gehad die mij vertelde dat ik met ingang van juni klant zou worden, maar ik heb een paar maanden geleden al aangegeven dat we dat helemaal niet wilden.
goeie verkoop tactiek, maar ik heb hier over nagedacht en contact opgenomen met m’n advocaat, en die wil het ondertekende contract ter inzage. en dat er geen incasso plaatsvindt.

ik ben pas tevreden als alles netjes geregeld wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Excellent Incasso over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Excellent Incasso in behandeling genomen

Bericht van Excellent Incasso

1 jaar geleden - Momenteel wordt intern uitgezocht waar deze klacht betrekking op heeft. Naar verwachting reageren wij uiterlijk vrijdag inhoudelijk.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Excellent Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Excellent Incasso

Heeft op 22 juni 2016 om 14:42 geantwoord

Vermoedelijk is de heer Gille in verwarring. Immers is meneer niet bij ons bekend en/of is de overeenkomst alsnog vernietigd.

Desalniettemin merken wij op dat indien een overeenkomst wordt ondertekend deze in beginsel van kracht is. Indien de heer Gille hiervan alsnog is verschoond kan uitsluitend worden geconcludeerd dat sprake is van een coulante opstelling.

Alle klachten die gemeld zijn door dhr.W.M.Gille