Klacht: Contactpersoon vermijd contact over uitslag sollicitatie

op 16 december 2019 over YoungCapital in de categorie Vacaturesite

Gesolliciteerd voor een vacature. Na 2 telefonische gesprekken en een motivatiebrief zou ik snel uitslag ontvangen
In de loop van de afgelopen maand heb ik meerdere keren gebeld en heb ik geen antwoord mogen ontvangen. Normaal zou ik geïrriteerd zijn en het laten achterwegen, maar de vacature is normaal buiten mijn bereik, tevens is deze kans mogelijk gemaakt door de gesprekken en de brief. Ik zou graag bij de betreffende werkgever te werk gaan.
Heel apart gedrag, de contactpersoon was erg vriendelijk en positief over mijn kans.

Antwoord omtrent de vacature, excuus en indien toch niet mogelijk, een vrij goed alternatief om te werken.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar YoungCapital over deze klacht.

Bericht van YoungCapital

9 maanden geleden - Hi! Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt met ons. Erg jammer om te horen dat je de recruiter steeds niet te pakken krijgt en geen uitsluiting krijgt over de sollicitatie. We kijken graag even voor je of we de betreffende recruiter kunnen bereiken. Om welke vacature ging het precies?

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door YoungCapital in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht GZuidplas

9 maanden geleden - Desk Accountmanager bij AllSecur te Rotterdam Dankjewel voor de snelle reactie.

Bericht van YoungCapital

9 maanden geleden - Dankjewel! Ik kan op dit tijdstip helaas de recruiter niet meer telefonisch bereiken, dus ik ga een mail naar hem sturen met het verzoek hier helderheid over te geven naar ons toe. We zullen dan verder contact met je opnemen zodra we reactie van hem hebben.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat YoungCapital een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

YoungCapital

Heeft op 18 mei 2020 om 10:01 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door GZuidplas