Klacht: Consumentenmisleiding

op 27 juli 2016 over Subway in de categorie Fastfood ketens

Vandaag ben ik samen met mijn vriend bij de Subway Stadhoudersplein gegeten. Wij hebben precies hetzelfde besteld alleen leek het mij handiger om eerst het broodje in tweëen te delen. Ik heb zelf ook 2 jaar bij de Subway gewerkt dus ik ging ervan uit dat een hele broodje werd aangeslagen. Tot mijn grote verbazing hebben zij 2 halve broodjes aangeslagen dit terwijl het één transactie is geweest. Dit is een dubieuze manier geweest om meer centen binnen te krijgen. Er is dus €1,25 teveel betaald. Mijn vriend wist hier niets van en hij heeft vaker dit bedrag betaald. Toen ik de medewerker hierop wees, vertelde hij mij een stom verhaal dat ‘ik’ als consument zijnde dit had moeten melden voordat de broodjes werden gemaakt.

Ik zou er pas tevreden mee zijn als er een waarschuwing wordt gegeven aan het filiaal. Dit ter voorkoming van andere misleidingen. Bovendien zou ik het waarderen als ik mijm vriend een waardebon kan geven ter compensatie van het teveel betalen iedere keer aan de Subway.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Subway

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Subway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saraatjelaraatje