Klacht: Conner Davis vindt klantenservice opnieuw uit

op 05 juli 2012 over Conner & Davis in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ach had ik deze klachten maar eerder gelezen, maar helaas… Je koopt een nieuwe telefoon (iPhone) in 2010, en omdat ze best duur zijn, verzeker je je telefoon…in de winkel…weet jij veel waar hij verzekerd wordt.

Na bijna 3 jaar heb je schade, geen probleem, is gedekt. Voor een tientje extra komen ze de telefoon op een afgesproken dagdeel ophalen…so far so good.

Het duurt wel lang…een dag zonder iPhone is al lang, dus na 3 en een halve week ben je blij dat je je telefoon weer hebt! In de tussentijd is er geen enkele communicatie over het proces van reparatie en verzending van mijn bezit! Antwoord op vragen blijft uit of komt traag. En eigenlijk komt het er op neer dat ze het niet weten, en ik gewoon moet wachten.

Maar goed, nieuwe achterkant, nieuwe knoppen…fijn. Alleen jammer dat na 2 dagen blijkt dat de reden waarom de telefoon was ingestuurd nog bestaat…hij gaat spontaan uit (tot 5 keer achter elkaar).

Contact opgenomen met de klantenservice…we laten hem weer ophalen meneer…Ik beding deze keer niet te hoeven bijbetalen voor een dagdeel, en ze gaan akkoord (ondanks standaard mails waarin wél steeds gewag wordt gemaakt van de extra kosten).

Dan weer wachten. Deze keer ben ik wat wijzer, dus na een week vraag ik de status na…”hij is doorgestuurd naar een externe reparateur”…Natuurlijk! Ze werken toch juist met externe reparateurs!

Drie dagen later nog eens gevraagd…geen antwoord.
Nog 2 dagen later…geen antwoord.
Een dag later maak ik er een klacht van…geen antwoord.
Ik stel ze in gebreke en meld dat ik het een wanprestatie vind…geen antwoord.
Ik besluit maar weer te bellen -tegen heug en meug, want daar verdienen ze aan- Antwoord: Status onbekend! Ik meld dat ik een klacht heb ingediend, ze een wanprestatie verwijt en dat ik ze in gebreke stel…Tsja, ik zal het doorgeven aan de bezwaardesk….Aargh!

Nu verwacht ik -dom van me- dat ze dezelfde dag nog mailen, of bellen, beter nog ik verwacht dat de directeur belt, me bloemen en een nieuwe telefoon aanbiedt en hartelijke excuses…

Maar nee, het blijft stil…volgende dag mail ik weer….niets.
Vandaag google ik hun naam…en denk nu HELP!

Ik had blij moeten zijn met mijn half gerepareerde telefoon.
Want nu ben ik in totaal al 6 weken iPhone-loos, en hopeloos t.a.v. reparatie.

Saillant detail is dat ik 15 jaar werkervaring heb als marketingmanager in de (financiële) dienstverlening…waarvan 10 jaar verzekeringen; en zelfs vrij recent nog een jaar gewerkt voor een ooit bijzonder slecht presterende energiemaatschappij.
Bij al die bedrijven is er best wel eens wat mis gegaan, maar altijd is het de bedoeling geweest de service naar klanten toe goed te laten zijn. Dat energiebedrijf had een slechte naam, zo slecht als Conner Davis misschien wel. En ook daar is het (mij) gelukt om er een klantgerichte organisatie van te maken. Dat begint bij vriendelijkheid en antwoord geven, dat gaat verder bij communiceren over je proces…

Ik dacht en hoopte dat service zoals Conner Davis/ Verzekerjetelefoon.nl/ Safe&Sure levert niet meer bestond.Maar het is werkelijk tranentrekkend dat dit bedrijf kán bestaan. Het is een schande voor de verzekeringsbranche!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden met mijn telefoon (of een betere als deze te kapot is) werkend terug, vergoeding van de kosten (bellen), de ellende (mailen), het gemis van mijn telefoon, het niet gebruik kunnen maken van mijn abonnement, excuses, bloemen en beterschap in de toekomst.

Alle klachten die gemeld zijn door Meermarc