Brief voor klacht over Werkschoenenbaas.nl
Onderwerp: Juridische klacht - Niet geleverde bestelling en geen communicatie vanuit uw onderneming, Werkschoenenbaas.nl
Werkschoenenbaas.nl
Klantenservice afdeling
[Volledig adres van het bedrijf]
[De datum van vandaag]
Beste heer/mevrouw.
Mijn naam is [Uw Volledige Naam], en ik heb op 29 oktober 2024 een bestelling geplaatst bij uw bedrijf, Werkschoenbaas.nl. Mijn bestelling betrof een paar werkschoenen. Echter, tot op heden heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen.
Sinds de bestelling heb ik al meerdere malen contact met u opgenomen. Mijn pogingen tot contact zijn zowel telefonisch als via e-mail geweest. Helaas heeft u tot nu toe niet de moeite genomen of het fatsoen gehad om te reageren. Dit gebrek aan communicatie en klantenservice vind ik onacceptabel en frustrerend.
Onlangs ontving ik van u bericht dat uw bedrijf momenteel in een fase van overname zit. Hoewel ik hier begrip voor kan tonen, is deze situatie voor mij als consument niet relevant. De overeenkomst voor de aankoop van de werkschoenen werd aangegaan met uw bedrijf, en u bent dus verplicht om deze overeenkomst na te komen ongeacht uw huidige bedrijfssituatie.
Met verwijzing naar artikel 7:46b van het Burgerlijk Wetboek, ben je als verkoper verplicht om binnen 30 dagen na de bestelling te leveren, tenzij je iets anders met de koper hebt afgesproken. In mijn situatie was er geen andere afspraak gespecificeerd.
Ik verzoek u bij deze dan ook om mij per ommegaande te voorzien van de bestelde werkschoenen. Mocht dit niet haalbaar zijn, dan verzoek ik u om het volledige bedrag dat ik voor de werkschoenen heb betaald, onmiddellijk terug te storten op mijn rekening.
Ik zie uw reactie binnen 14 dagen tegemoet. Mocht u niet reageren of niet aan mijn verzoek voldoen, dan zie ik mij helaas genoodzaakt juridische stappen te nemen ter bescherming van mijn consumentenrechten.
Met vriendelijke groet,
[Uw Volledige Naam]
[Uw Adres]
[Uw Postcode en Woonplaats]
[Uw Telefoonnummer]
[Uw E-mailadres]