Brief voor klacht over Living and Company
Onderwerp: Juridische klacht en verzoek om restitutie
[Living and Company Adres]
[Email klantenservice Living and Company]
Datum: [Huidige Datum]
Bedrijf: Living and Company
Beste Living and Company,
Ik schrijf u deze brief in verband met een nog onopgelost geschil. Ik heb een probleem met een bestelling van een salontafel die ik bij uw bedrijf heb geplaatst.
De bestelde salontafel werd beschadigd aan mij afgeleverd. Ik nam contact op met uw bedrijf en mij werd beloofd dat een nieuwe salontafel zou worden verzonden ter vervanging van de beschadigde. Echter, ondanks deze toezegging, ontving ik nooit de vervangende tafel die mij werd beloofd. Volgens de informatie die ik ontving, zou DHL de bestelling hebben verloren.
Vervolgens vroeg ik om terugbetaling vanwege de niet-afgeleverde salontafel, waarop ik geen reactie ontving. Bovendien heb ik geprobeerd uw bedrijf telefonisch te bereiken, zonder succes.
Ik heb nota genomen van het feit dat u snel reageerde op een andere mail waarin ik aangaf een grote order te willen plaatsen, terwijl mijn verzoek om restitutie onbeantwoord blijft. Dit gedrag doet mij vraagtekens zetten bij de betrouwbaarheid van uw bedrijf.
U bent verplicht mij een product te leveren dat voldoet aan de overeenkomst conform Artikel 7:17 BW en Artikel 7:18 lid 2 BW. Aangezien u dit niet gedaan heeft en mijn salontafel tijdens het vervoer beschadigd is geraakt, ben ik volgens Artikel 7:24 lid 2 BW gerechtigd om een volledige terugbetaling te eisen.
Ik verzoek u derhalve om het volledige bedrag dat ik voor de salontafel heb betaald, terug te storten. Ik verwacht binnen 14 dagen uw bevestiging van de volledige terugbetaling. Bij gebrek aan een tijdige reactie, zie ik mij genoodzaakt verdere juridische stappen te ondernemen.
Met vriendelijke groet,
[Uw Naam]
[Uw Contactgegevens]