Klacht: Communicatie en diploma aanvraag

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 mei ben ik geslaagd voor de opleiding doktersassistente. Binnen 6 weken zou ik dan mijn diploma in ontvangst kunnen nemen. Deze heb ik nog steeds niet mogen ontvangen. Daarnaast weigeren ze om te reageren op mailtjes die je stuurt. Op 29 mei heb ik de eerste mail gestuurd met vragen over mijn cijferlijst en diploma, daarna nog zeker 4 mailtjes gestuurd met de vraag of ze aub willen antwoorden en tot op heden nog steeds geen reactie gekregen.
Ik heb ontzettend veel geld betaald voor een opleiding en heb keihard gewerkt om deze opleiding te halen. Nu komt mijn baan in gevaar omdat ik geen diploma kan laten zien.

Gewenste Oplossing:

Als ik eens reactie krijg en mijn diploma in mijn handen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capabel Onderwijs Groep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 25 juli 2017 om 16:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Ebbenhorst-Kraan,

Ten eerste, de klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep heeft uw klacht niet ontvangen van klacht.nl. Gisteren ontving ik een overzicht met het aantal klachten van klacht.nl. Ik heb uw klacht dus pas gisteren gezien.

Wel heeft u uw klacht op 27 juni 2017 ook rechtstreeks naar de klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep gestuurd.

De klachtencommissie heeft uw klacht op 3 juli 2017 afgehandeld. Hiervan bent u per e-mail op de hoogte gesteld.

Met vriendelijke groet,
Gerda van Norden
Klachtencommissie
Capabel Onderwijs Groep

Alle klachten die gemeld zijn door shannonebbenhorst