Klacht: Communicatie, en afwerking

op 23 juli 2017 over Belisol in de categorie Klusbedrijven

Op 16/12/16 contract afgesloten, voor het plaatsen van ramen, deuren en schuifpui.
Tot op de dag van vandaag zijn de werkzaamheden nog steeds niet afgerond. Communicatie vanuit Belisol Breda is slecht, of ze reageren niet op je e-mails. Als consument wordt je niet serieus genomen, en we praten hier over serieuze bedragen.

Daar is het nu te laat voor. Wij willen dit zo spoedig mogelijk achter ons laten.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belisol over deze klacht.

Bericht van Belisol

4 maanden geleden - Beste R. van Beijnen, Van onze collega's in Breda hebben wij vernomen dat zij inmiddels met u in contact zijn voor een oplossing. Mochten er zich nog problemen voor doen dan mag u ons altijd contacteren via service@belisol.com Mvg, Aniek – service na verkoop

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belisol in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belisol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belisol

Heeft op 08 augustus 2017 om 11:54 geantwoord

Beste meneer R. van Beijnen,

Van onze collega's in Breda hebben wij vernomen dat zij inmiddels met u in contact zijn voor een oplossing. Mochten er zich nog problemen voor doen dan mag u ons altijd contacteren via service@belisol.com dan helpen wij u graag verder.

Aniek – service na verkoop

Alle klachten die gemeld zijn door Om te huilen 1